Qui est en ligne
Au total il y a 23 utilisateurs en ligne :: 4 enregistrés, 3 invisibles et 16 invités (basées sur les utilisateurs actifs des 5 dernières minutes)Le record du nombre d’utilisateurs en ligne est de 205, le Sam 24 Mar, 2007 11:46 am
Utilisateurs parcourant ce forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot], nowuseenowudont, Yahoo [Bot] et 16 invités
Exclusivité Tutu callugi Clips Paris Match ..hum en diré JBModérateur: BLUETOOTH
25 messages • Page 1 sur 2 • 1, 2
Re: Exclusivité Tutu callugi Clips Paris Match ..hum en diré JBVraiment yo pe lisusu, pas jusque là, "en diré JB" to "on dirait JB", ata oza kokoma na linga yango ahhh!
Tu es entrain de massacrer Sinon ça serait difficile de comprendre ce que tu veux dire mon frère.
Re: Exclusivité Tutu callugi Clips Paris Match ..hum en diré JBkiekiekiekiekie écoute bien vers 6min30 ooorrr
Re: Exclusivité Tutu callugi Clips Paris Match ..hum en diré JBBakanisaki ke ezalaki 100 metres , nzoka ezalaki nango loisir, BCBG ecole ezo ya na douceur , kie kie kie kie kie kie kie
Re: Exclusivité Tutu callugi Clips Paris Match ..hum en diré JBmuana oyo azoya abeti ndule ya bien au moins clan wenge ezotikala ba leader donc coup de chapeau a tutu r kelly asala promotion malamu pourquoi pas ye po azalaka na wenge bcbg 4X4 donc au moins il faut alia mua musuni ya wenge .
Re: Exclusivité Tutu callugi Clips Paris Match ..hum en diré JBmais wi wi ...bravo à caluji number one esimbiiii
APRES LE 12 OCTOBRE 2009 ET AVANT LA FIN DE CETTE ANNÉE 2009.. KELKE CHOSE VA SE PASSÉ DANS LE MONDE ET LE MONDE VA VIBRÉEEEEEEEEEEEE...ANNÉE 2010 SERA RICHE EN SURPRISE
Re: Exclusivité Tutu callugi Clips Paris Match ..hum en diré JBCaluji kitoko trop...Je quiffe plus sebene wana...Ca me rappelle Molesso dans "Guy Mbwala", mais mua revolutionne...J'adore...Est-ce qu'eza ye tse Mais la on sent du BCBG SKOOL Very Very Refined...Caluji abwaki po akebisa nanu ba sololators...Ba oyo wana
Re: Exclusivité Tutu callugi Clips Paris Match ..hum en diré JBeza molesso abeti 95% ya album oyo
![]() awa yo oponi likosi nga na poni nanga mbunzu po to monana te ti mokili eko kufa
Re: Exclusivité Tutu callugi Clips Paris Match ..hum en diré JBOkay, merci The MVP Caluji aza mayele, azui kaka biloko ya BCBG a raffine yango...Ezalaka nde boye... Etikali sik'oyo du Gouve ALAIN MPELA...Ce gars a la voix qu'il faut pona musique ya ba Rumbas...
Re: Exclusivité Tutu callugi Clips Paris Match ..hum en diré JBna pesi ye 8/10 na oyo nayoki deja tozela kaka santu valentine le 14/02
Je ne partage pas vos idées, mais je me battrai jusqu'à la mort pour que vous puissiez les exprimer.Le charme, c'est réussir à transmettre ce que l'on ne dit pas" petit nanga vuvuzela alias kilebu tala ba nzutu
Re: Exclusivité Tutu callugi Clips Paris Match ..hum en diré JB
molesso azalaki peza douée pona ba rumbas wana penza eyebana , koffi a recupera ye pamba te ......... dailleurs biloko misusu nazo yaka wana nasi na yoka yoka yango na ba live misusu ya bcbg periode ya molesso. ![]() awa yo oponi likosi nga na poni nanga mbunzu po to monana te ti mokili eko kufa
Re: Exclusivité Tutu callugi Clips Paris Match ..hum en diré JBTout a fait, Koffi avait bien vu..., a mon avis periode azalaki na BCBG les choses n'etaient pas si cool pour JB...Mbele ANTI TERRO ebima na boulot ya boye Dynamisme wana...Po abeti ne mingi biloko ne ya kala ...Mais aulieu que singa moko eyokana makasi, a rectifier yango awa, eza trop yango moko te...Et epesi mwa lourdeur moko...Quelque part a reajuster ba tirs na ye...Good Stuff
Re: Exclusivité Tutu callugi Clips Paris Match ..hum en diré JBBLA BLA BLA - TUTU CALLUGI A UTILISAKI THIERRY MOGRATANA MPO NA GENERIQUE = ECOLE YA PAPA WEMBA NA WERRASON. ANIMATEUR - ROI DAVID YA KIKWIT = ECOLE YA WERRASON - BOLINGAKA NI KOLOBA VERITE TANGO WERRA AMERITAKA. BOTIKA MAKELELE NIOSO EZA ECOLE YA WENGE. SOKI JB AZA NA ECOLE WAPI DISQUE NA YE? ET PUIS NDOMBOHLINO AZWI VIDEO YA KIMA ARTS, SANS AUTORIZATION AKOTISI LOGO NAYE. YANGO NDE BAKANGAKA BA BLOG NA BINO.
TOUJOURS YOUTUBE EZALAKA ENNEMI YA LOKUTA MONENE. 1. ORIGINAL YANGO OYO KIMA ARTS (HD) (2) GENERIQUE AVEC MOGRATANA + ROI DAVID
Re: Exclusivité Tutu callugi Clips Paris Match ..hum en diré JBapprend a lire les gens avant de transpirer ta haine a grosse goutte mogratana a fait que le générique , là nous parlons pas générique mais rumba antre autres la chanson en presentation , si pour vous dans wmmm un album se resume au générique c'est ton problème............
tala awa à partir ya 7minute 30 http://www.youtube.com/watch?v=uniUjOKCR1I ![]() awa yo oponi likosi nga na poni nanga mbunzu po to monana te ti mokili eko kufa
Re: Exclusivité Tutu callugi Clips Paris Match ..hum en diré JBEn tout cas asali mosala kitoko, ekofuta.
Le sage souffre de ce que l'on ne le comprend que tard ou rerement.
25 messages • Page 1 sur 2 • 1, 2