Menu principal

Autre titre

Qui est en ligne

Au total il y a 11 utilisateurs en ligne :: 1 enregistré, 0 invisible et 10 invités (basées sur les utilisateurs actifs des 5 dernières minutes)
Le record du nombre d’utilisateurs en ligne est de 205, le Sam 24 Mar, 2007 11:46 am

Utilisateurs parcourant ce forum: woush!!! et 10 invités

CE SAMEDI A 12H30, FALLY EN DIRECT CHEZ CESAR NGADI

Groupe de discussion sur la musique congolaise et africaine...

Modérateur: BLUETOOTH

Re: CE SAMEDI A 12H30, FALLY EN DIRECT CHEZ CESAR NGADI

Messagede Binza le Mar 09 Fév, 2010 6:32 pm

"D.EPELA",
Je trouve ça un peu bête que bino ba fans ya QL en particulier ya le Grand MOPAO, bosalaka guerre na muana na bino moko :!: Je pense qu'il faut bozala kutu fier na succès ya Fally pona aza muana ya famille ya QL. En plus, azalaka toujours très poli envers Koffi OLOMIDE. Namona nanu te place afinga ye na ba déclarations na presse. Succès ya Fally eza kaka pe ya Koffi OLOMIDE en quelque sorte. Je ne sais pas soki raisonnement na ngai eza bien te mais à mon avis, il faut bozala fier na ye. En plus, aza nanu ti sik'oyo na mise à disponibilité, nayokaki lisusu que aza na congé sans solde. Après parfois soki abeti Bercy akoki ko regagner le bercail. Qu'est ce que t'en sais ? Tangu nanu alobi alongwe te, il faut kaka espoir ya retour na ye na QL ezala kaka mon frère D.EPELA.
Merci et au plaisir de te relire

BINZA...OZA PARDONNER :mrgreen: PONA DIO-DIO AYEBAKI TE...AYE MBANGU..LOKOLA MUTU AZA NA..DIARHEE..AYE VITE..KO.SOPA BA ETAT..D'AME NA Yé..AWA...MAKAMBU MUSUSU..BA TRAITAKA NGO...MALGRE AGE..BA PILULE BLEU...MWAMBA....BA PETIT CHINOIS..MPE ANNA MUYANZI..MPE EZALI..DONC..L'ECHEC NA YE..NA MBETU....EZA NGA TE..AYA DIRECTEMENT AWA..KOSOPA KANDA..NA YE AFINGA NGA...NKA...OYOKI?...TUNA..BA...HABITUER YA FORUM OYO...BAKOYEBISA..YO QUE NAZA.DEFENSEUR YA MOPAO LE QUADRAKORAMAN..OYO AFULA SIMBA IPUPA...ABAPTISA YE..DICAP LA MERVEILLE...EKOTELI YA SIMBA IPUPA NA QLI...NA MISU NA BISO...NA BA TEINTURE NA YE NASUKI...LOKOLA.BA BALLADO...LOKETO MUKIéééé...LOKOLA..ANTI-REBELLION...MAIS TALA LELO OYO...PETIT A MANIFESTA KI INGRATTITUDE... :roll: ..EBONGO MPO NA YO ANTI-REBELLION..MUANA NANU OKOLI..TE...KOLA..NAKOTIA YO CAS...SOKI NAMONI EVOLUTION :wink:[/quote]
Emission La Belle Epoque de César NGADI, tous les samedis en direct à partir de 12H00 sur http://www.mangembo-fm.com et rediffusion samedi et mercredi à partir de 22H00
Image
Binza

Re: CE SAMEDI A 12H30, FALLY EN DIRECT CHEZ CESAR NGADI

Messagede kavwaya le Mer 10 Fév, 2010 6:12 pm

Quand ses mains sont sales, on les lave, on ne les coupe pas
kavwaya

Précédente

Retourner vers Musique